Monday, August 24, 2015

Filled Under:

Nah , Inilah Respon Nad Zainal Tentang Kontroversi Terbarunya


Akibat pendedahan dari bekas pengurusnya bernama Along Zuren, Nad Zainal kini menjadi buruan media dan tumpuan ramai.

Kini Nad Zainal telah memberi sedikit respon tentang hal itu:

"Kalau boleh saya enggan mengulas lanjut berhubung hal ini kerana ia adalah salah faham semata-mata dan ada pihak yang cepat melenting."


"Saya tidak bertujuan untuk mengaibkan sesiapa kerana bukan saya yang mencari wartawan sebaliknya mereka yang mengajukan soalan berhubung isu itu. Saya sendiri terkejut kerana tidak menyangka ia menjadi isu berbangkit."

"Saya tidak akan melatah dan membalas kenyataan yang dibuat oleh dia (bekas pengurus). Banyak yang perlu saya uruskan dan saya tiada masa untuk memanjangkan isu ini," 

Itulah komen dari Nad Zainal.

Sebelum ini juga nad Zainal ada menghubungi Along Zuren dan mengatakan ianya adalah hiburan semata.

Ini komennya:





0 comments:

Post a Comment